My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Mengecat umah lagi
Tuesday, August 18, 2009



ok...ari tu aku ngecat separuh jalan je kan ... so . since aku off dua ari ni... aku abeskan ngecat ...infact aku ubah kedudukan perabut umah mak. hahahahha.... mak ok je... giler sey angkat tibi tu sensorang berat tu.... masa tgh buat keje tak terasa penat or sakit pinggang... la ni baru la aku terasa semua nya... tapi sbb mak kan.... ok jer aku.....

ni.. next project... nak varnish pintu kayu mak yg kat ruang makan lak.... also ngecat ruang makan.... aku dah suruh mak aku pilih kaler je. dia tengah pikir la tu... siap bagi pamplet tu kat dia.... hehehehe......
posted by Milia Amran @ 1:22 AM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures