My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
SMCians Berbuka di Shah's Village
Wednesday, September 16, 2009



ok..korang tau apa SMC??.. Sekolah Menengah Convent... aku SMC Klang.

almost 19 years dah aku tinggalkan sekolah tu...some of us masih berkeep in touch.. ada yg br semula berintouch... ahakss

we decided to have a small reunion kat Shah's Village..untuk berbuka puasa dgn kawan2....

tak ramai yg datang..sbb small scale activity nyer....bkn large scale... yang datang..

Rapisah, Roslinda, Jaq, Naimah, Shahida, Ida, Aliza, Hanim, Norazlinda, Farah n aku,,

Food kat Shah's Village.. variaty kureng...tapi taste bagus!... kira puas ati gak makan situ.. more importantly tempat dia very cozy... so kalu macam kita orang yg tak brp penting kan makan..tapi more towards beramas mesra. tempat ni mmg bagus!!.

byk yg di perborak kan...perbincangkan...diperketahuikan...update la kiranya... kije mana..anak berapa... laki yg keberapa... ahaks...things like that la..

kita orang plan nak jln2 rombongan mcik kiah ujung tahun ni ntah la jadi atau tidak...

ada yg nak sponsor kete MPV nyer... heheh..ada yg nak dpt kan keparat rate hotel...

looking fwd to it.
posted by Milia Amran @ 1:59 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures