My life....My way... My Style....ME!!

jurnal about my life.. my feelings... my style... my preferences... so what???

 
Advertisements

My Love...
Allah s.w.t, Parents, Families, Friends, Purple, Cooking, Cats, SomeWan
My Old Blog

Milia @ Friendster

My Music


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

Pics
Geng Memasak
Say it all out

ShoutMix chat widget
Kucing ku lagi
Saturday, January 17, 2009

aku tak pernah citer pasal kucing aku yang kat luar tu kan.... anyway... kenal kan ek....Drake(penghulu keluarga kucing aku) , Cik (mak kucing aku) Chico (anak Cik), Cleo (anak Cik), Tunggal (anak Cleo, cucu Cik) dan Chica (anak Chico, cucu Cik). Kalu korang pasan..kaler tak jauh mana pun...dah tu.. bapak sama!!!... hahahah... tu DRAKE bapak nyer...sumbang mahram sungguh...hahahahah.... tapi si Tunggal n Chica tu jantan...tunggu depa besar sket...dah menjantan sket...sure kena perhambat dengan Drake. heheheh.. Drake tak boleh ada kucing jantan lain dalam teritori dia!... Jaga baik nyer!!!... Banyak kucing jantan lain datang... tapi abes semua dia perhambat. Tak kira la lagi besar atau kecik size nye.. yang penting..kawasan dia.. dia jaga. Ari tu pernah tengok dia lawan dgn kucing lagi besar dari dia... menang la si Drake tu.. kucing besar tu mencecet lari kena kejar.. penuh badan luka tapi yang pasti Drake lega dia menang!!!
posted by Milia Amran @ 10:06 PM  
0 Comments:

Post a Comment

<< Home
 
My Counter
HTML Hit Counters
Website Hit Counter
About Me

Name: Milia Amran
Home: Klang, Selangor, Malaysia
About Me: I am what.. I am.. http://www.facebook.com/neamran
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Powered by

BLOGGER

© My life....My way... My Style....ME!! .Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Car Pictures